Budyń kasztanowy dla małych i dużych - bez glutenu, bez mleka

02:30

Budyń kasztanowy dla małych i dużych to budyń św. Hidegardy. Jest banalnie prosty, szybki do zrobienia i bardzo zdrowy. Mój Maluch zajadał w tempie błyskawicznym. A ja - zafascynowana fenomenalnym odkryciem - gotowałam kasztanowy budyń trzy dni pod rząd. Polecam i dla małych i dla dużych. :)




Składniki:

- 200 ml domowego mleka kokosowego (czyli rzadkiego, nie z puszki)
- 3 łyżki mąki kasztanowej
- 1 łyżeczka oleju kokosowego lub masła klarowanego
- dowolne dodatki

Mąkę dokładnie mieszamy z zimnym mlekiem, zagotowujemy ciągle mieszając i gotujemy 2 minuty. Możemy dodać syrop daktylowy do smaku, owoce, dżem lub co tylko dusza zapragnie.

Inspiracja znaleziona przez moją Mamę - o tu.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Odnośnie zdrowego żywienia polecam wam zajrzeć do tego artykułu https://www.herbapol.com.pl/aktualnosci/zdrowe-jedzenie-fakty-mity-temat-tego-czym-wlasciwie . Moim zdaniem jest on na prawdę bardzo intereusjący i na pewno w jakis sposób będzie odpowiedzią na wiele waszych pytań w tym temacie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie była niezła zabawa.
    Przy okazji, zapraszam na mojego bloga - prace o zdrowiu. Dużo pożytecznej wiedzy.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe