Cebula z koncentratem

10:56

Naprawdę bardzo was przepraszam za taką pospolitą nazwę. No ale nie mogłam inaczej. Tak po prostu na nią mówimy i już. Ta "pasta kanapkowa" jest tak swojska, że nie mogłam nazwać jej adore cebulowe pomidore albo tomato&onion, bo brzmiałoby to co najmniej śmiesznie. 
To prawdziwy rarytas dla wielbicieli cebuli i ostrego smaku. I samo zdrowie. Kiedy mój mąż zrobił ją po raz pierwszy, myślałam, że nie zjem zbyt wiele. Z czasem okazało się, że pokochałam cebulę w dużych ilościach. 
Jemy ją zatem bardzo często, ale tylko na kolację... :D 


Składniki:

- 1 surowa cebula pokrojona w kostkę
- natka pietruszki posiekana
- 3 łyżki koncentratu pomidorowego
- 1 łyżka oliwy/oleju
- ew. 1 łyżka soku z cytryny
- sól, pieprz do smaku

Uwaga!
Proporcje tak naprawdę zależą od Waszych preferencji. Jeśli lubicie bardziej ostre, dajcie więcej cebuli, jeśli łagodne, zwiększcie ilość koncentratu i pietruszki. :) 
Cebulę ewentualnie można też lekko poddusić na patelni, jeśli wolicie delikatniejszą.

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe